FAQ - częste pytania

 

  ZAMÓWIENIA  

 

Terminy realizacji zamówienia.

Po jak i przed dokonaniem zakupów online możesz sprawdzić przybliżony termin realizacji zamówienia. Informacje są zamieszczone na stronie produktu zaraz pod nazwą. Potwierdzenie tego terminu znajdziesz w powiadomieniu email.

 

Jak i gdzie sprawdzić status zamówienia.

Status zamówienia można sprawdzić po zalogowaniu do konta w zakładce MOJE ZAMÓWIENIA.

 

Jak opłacić zamówienie?

Wszystko zależy od formy dostawy towaru jaką wybierzesz:

  • Kurier lub Poczta Polska:
    • płatność za pobraniem
    • płatność elektroniczna przez zewnętrzny system szybkich płatności (DotPay)
    • tradycyjny przelew bankowy
  • Paczkomat:
    • płatność elektroniczna przez zewnętrzny system szybkich płatności (DotPay)
    • tradycyjny przelew bankow
  • Odbiór w punkcie:
    • płatność za pobraniem
    • płatność elektroniczna przez zewnętrzny system szybkich płatności (DotPay)
    • tradycyjny przelew bankowy

 

Opóźnienia w terminie realizacji zamówienia.

Prosimy o kontakt z pracownikami Biura Obsługi Klienta, którzy niezwłocznie sprawdzą aktualny stan realizacji zamówienia i postarają się wyjaśnić zaistniałe opóźnienie.

 

 Czy mogę zmienić swoje zamówienie lub je anulować?

Dokonanie zmian w zamówieniu możliwe jest do momentu wystawienia faktury VAT. W celu dokonania zmian należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 515 256 723 lub za pomocą formularza kontaktowego.

 

 Moja płatność on-line (przelewem, kartą) nie została przyjęta. Co robić?

Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

 

 

  PRODUKTY 

 

 Czy produkt jest wysyłany w całości czy w częściach i wymaga samodzielnego złożenia?

Informację na temat montażu znajdziesz na karcie produktu, w opisie bądź odnośniku do instrukcji montażu. Zachęcamy do zapoznania się z kartą produktu, a w razie dodatkowych pytań do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.

 

Szczegółowe dane, grubość siedziska, wysokość nóżek, średnica elementu itp.

Dokładamy starań, żeby w opisie szczegółowym zawrzeć pełne informacje na temat produktu. Zachęcamy do zapoznania się z opisem, a w razie dodatkowych pytań do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.

 

Czy produkcja wycofanego asortymentu będzie wznawiana?

Nie wznawiamy produkcji asortymentu, który został już definitywnie wycofany.

 

 Jak sprawdzić dostępność produktu?

Dostępność produktu, którym jesteś zainteresowany(a) możesz sprawdzić na liście produktów. Towary ze stanem magazynowym posiadają możliwość wrzucenia ich do koszyka. Jeśli wybierzesz ilość przekraczającą stan magazynowy pojawi się odpowiedni komunikat z informacją o aktualnym stanie produktu.

 

Czy można dokupić elementy zapasowe, wymienne?

Istnieje możliwość zakupu elementów zapasowych. Szczegółowych informacji na temat dostępności danego elementu jak i ceny udzieli pracownik Biura Obsługi Klienta.

 

 Jakie produkty są objęte promocją?

W produktach obiętych promocją prezentujemy nową obniżoną cenę, natomiast bezpośrednio nad nią widnieje przekreślona cena podstawowa. Cała lista produktów biorących udział w promocji zamieszczona jest w zakładce PROMOCJE. Dodatkowo istnieje możliwość zapisania się do newslettera, który zawiera informacje o najnowszych produktach oraz promocjach.

 

 Braki instrukcji obsługi/montażu w paczce?

Nie możesz znaleźć instrukcji obsługi? Zabrakło jej w paczce? Masz problem ze złożeniem przedmiotu? Napisz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego.

 

 Dane materiałowe.

Wszystkie informacje na temat materiałów, z których zostały wykonane nasze produkty zamieszczone są w opisie.

 

 

 

  ZWROTY I REKLAMACJE 

 

 Jak zwrócić produkt?

Odszukaj w swojej skrzynce pocztowej (e-mail) wiadomość potwierdzającą zakup. Kliknij w hiperłącze Twoje zamówienie. Na stronie z twoim zamówieniem wybierz przycisk ZWROT znajdujący się po prawej ekranu. Zaznacz zwracany przedmiot oraz wypełnij pole Powód zwrotu. Podaj niezbędne dane do zwrotu należności.

 

 Jak zgłosić reklamację?

Dokonałeś zakupu online? Wypełnij formularz reklamacyjny na stronie Zwroty i zgłoszenia online.

 

 Jak sprawdzić status zgłoszenia reklamacyjnego?

Zgłaszając reklamację otrzymujesz numer referencyjny, który pozwala na sprawdzenie statusu reklamacji poprzez kontakt z działem Reklamacji i zwrotów.

 

 

  DODATKOWE 

 

 Brak podstawowych informacji na stronie internetowej.

Nie możesz znaleźć informacji odnośnie produktu? Informacje na karcie produktu są niekompletne? Prosimy zgłaszać za pośrednictwem formularza kontaktowego.

 

 Oferty marketingowe.

Oferty marketingowe rozpatrujemy indywidualnie. Zachęcamy do kontaktu przez formularz kontaktowy.


 Współpraca

Masz ciekawą propozycję współpracy? Zachęcamy do kontaktu - napisz do nas.


 Czym są ciasteczka (z ang.: cookies) i jakie jest ich znaczenie?

Cookies to informacje, które serwis internetowy wysyła do urządzenia końcowego (komputer, tablet, smartfon) podczas odwiedzin internauty. Tego rodzaju pliki pozwalają na przechowanie danych na temat sposobu korzystania z serwisu przez użytkownika i umożliwiają jego lepsze dostosowanie do potrzeb odbiorców.


 Czy moje dane są bezpieczne?

Nasz sklep internetowy działa w oparciu o najnowocześniejszy sprzęt i oprogramowanie na wzór najlepszych rozwiązań sprawdzonych na świecie. Dokładamy wszelkich starań do odpowiedniego zabezpieczenia danych klientów. Więcej informacji na temat bezpieczeństwa danych można uzyskać w zakładce Regulamin, gdzie znajdziesz naszą politykę prywatności.


 Czy warto otrzymywać newsletter?

Otrzymując newsletter Klient informowany jest na bieżąco o nowościach pojawiających się w ofercie sklepu internetowego. Nasze newslettery zawierają również przeglądy produktów oraz informacje o bieżących promocjach.

 

 Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Zapraszamy do kontaktu za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 515 256 723 (pn. - pt. w godz. 07:00 - 15:00) lub przez formularz kontaktowy.